Tuesday, June 29, 2010

OMG Giveaway

I started an Etsy shop and it is a total FAIL. I sold three things to someone who lives like 30 minutes from me who probably knows me and felt bad for me. The hubs totally makes fun of me for spending hours manipulating tiny pieces of ribbon and sporting numerous blisters from that tricky glue gun with (almost) nothing to show for it. Then I had this crazy thought it might help if people knew that my little shop existed.

I’ve been obsessed with reading OMG Mom’s blog since I’ve been fat/pregnant and since she has an Etsy shop, OMGBaby, I figured she’d be willing to help my sorry ass out. I asked her if she would be interested in hosting a giveaway on her blog so I can be cool and have friends too. She said yes and it was one of the best days ever. EVER. Today is the second best day since today is THE day. Go check it out and enter and then read her blog from the very beginning and you’ll poop. The good kind, where you’re laughing so hard, you just poop. Or pee if it suits you. Don’t judge.

P.S. – I’m using stat counter to monitor if anyone actually visits this site and there were 15 page loads yesterday! I was so excited I told J but he said they were probably all me so write me a comment so the Hubs doesn’t think I keep loading it myself because I have no friends. We’ll show him.

18 comments:

Heather said...

cute blog! I wandered over here from OMG Mom's blog. :)

Kara said...

Take that, hubs! (Hilarious blog, adorable shop, yay!)

Sara Lyn (Musings of a Mommy) said...

Hahaha, I wandered over here from omgmom too and think this will be the beginning of a great friendship. :)

babyssleeping said...

Hhahhaha what a brilliant way to trick people to come to your site! TOTALLY KIDDING. Your etsy stuff is so cute, but my husband would kill me if I tried to put little pink bows in our son's hair.

Anyway, I love Mandy's blog which automatically makes me love yours. I'll be sticking around! :)

Ashley said...

You totally have a new friend now! Your stuff is TOO CUTE! I came over from OMGMom and am following now too!

Linzmarie Designs said...

New follower here!!

Gossipgirl98 said...

LOL I think that you are hilarious and I'm looking forward to reading your blog everyday so I hope you update as often as OMGMom. She it a total riot and I actually crack up daily from her, and I found myself doing the same thing with you today.. AWESOME

melissa said...

Yay! Look how many new followers you have! Take that Hubs! haha Love your sweet baby hair bows. If only I had a baby to put them on. I think I'd get some strange looks if I went into work with a crab barrette on my head. On second thought...might be fun.

CaitStClair said...

Ha ha! Another one who wandered over from OMGMom here. No munchkins to buy barrettes for right now but I am off to go read your old posts and add you to my reader. Good ploy to lure us in! ;-)

Lauren said...

Wandered over from OMG Mom too and I'm glad I did! Can't wait to read more!

Steph said...

Same as everyone else - I linked here from OMGmom, but I'm going to add you to my reader - you're hilarious! Also, those baby hairbows are absolutely darling, even though I have no kiddos yet!

dienaid said...

I am here, Husband.

Captcha is 'bilkmala.'

Linda said...

Another one that wandered over, take that hubs! LOL Really, though, I love your blog and just bookmarked it! :)

Stephanie said...

I'll follow you! I found you through OMGmom too. I'm excited to read your blog!

Deanna said...

I found you via OMG Mom and I checked out your etsy shop too, my nieces birthday is coming up and some clips would be the perfect addition - so I'm waiting to purchase them just in case I win the contest. :)

CycleGirlGman said...

Tell hubs you're not crazy, and even if you were crazy, blame it on being preggers!

Your blog is pretty funny, btw. I won't say you're as awesome as Mandy because then she'd probably cry or write a mean blog entry about me, but you're pretty funny.

Heather said...

Found you through the OMGMom giveaway. Love your stuff and I LOVE your blog! I'm a follower now!

Betsy said...

I LOVE your blog!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Frame by Pixels and Ice Cream
Sponsored by Free Web Space